ТЕМА: ІГРАШКИ. ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ ІМЕННИКАМИ. (граматика). РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНОЇ ВИРАЗНОСТІ МОВИ (корекція) (молодший дошкільний вік)
МЕТА: РОЗВИВАТИ ЗАГАЛЬНУ МОТОРИКУ АРТИКУЛЯЦІЙНОГО АПАРАТУ, СЛУХОВУ УВАГУ ПІД ЧАС ІНТОНУВАННЯ, ПАМЯТЬ;

- УЧИТИ ВЖИВАТИ ІМЕННИКИ У НАЗИВНОМУ ВІДМІНКУ;

- ЗАКРІПИТИ НАЗВИ ОСНОВНИХ КОЛЬОРІВ;
- ВИХОВУВАТИ ПОВАГУ ДО БАЖАНЬ ІНШИХ.
СЛОВНИК: назви іграшок
МАТЕРІАЛ: шумові іграшки (сопілка, хомячок, конячка, лопатка), дидактичні ігри: "Знайди пару", "Магазин іграшок", колискова, індивідуальні люстерка.
ХІД ЗАНЯТТЯ
(від ведмедика сховали іграшки, щоб він не заважав спати ляльці Ганнусі)
- Діти покажіть мені за допомогою язичка, які іграшки шховали від Ведмедика - пустуна.
АРТИКУЛЯЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС
Вправи: "Лопатка", "Сопілка", "Хомячок", "Конячка"
Діти перед люстерками імітують рухи логопеда, водночас спираючись на образ іграшки. (У кожної дитини є набір карток - малюнків або педагог демонструє ці малюнки).
- Діти, ведмедик так бешкетував, що розбудив ляльку Ганнусю. Покажемо разом:
- як лялька плаче: "А-а-а";
- налякаємо Ведмедика - пустуна: "А-а-а";
- заспокоємо ляльку Ганнусю: "А-а-а".
- Щоб лялька міцно заснула, заспіваємо їй колискову.
Плинули голуби, Сіли, впали, загули.
- Ви, голуби, не гуліть, Нашу Ганну не збудіть.
Дидактична вправа "Магазин іграшок"
Фізкультхвилинка:"Лялька Наталочка"
Діти виконують прості танцювальні рухи ( присідання,тупотіння ніжками,рухи руками - за зразком логопеда).
Дидактична вправа "Луна"
Дидактична вправа "Знайди пару"
Підбір іграшок за кольором (червоний, жовтий, зелений, синій) кожна дитина отримує картку з малюнком іграшки.
Підсумок заняття. (ФОТО)
Кiлькiсть переглядiв: 264

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.