Стратегія психолого-педагогічного супроводу дітей раннього дошкільного віку щодо їх адаптації в умовах дошкільного закладу

Мета: систематизувати знання, вміння та навички педагогів, щодо організації психолого-педагогічного супроводу дітей раннього дошкільного віку в період адаптації до умов ДНЗ. З'ясувати проблеми пов'язані з перебігом цього процесу та шляхи їх розв'язання. Обмін досвідом роботи з цього питання.

План роботи:

1.Характеристика розвивального середовища для дітей раннього віку (другого-третього року життя). Доповідач: Сидоренко Т.В., вихователь.
2.Презентація особливості адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу. Доповідач: Овечкіна І.В., вихователь-методист.
3.Дискусія над питаннями: проблеми пов'язані з адаптацією дітей раннього віку, шляхи їх розв'язання; чинники які сприяють адаптації малюків до умов дошкільного закладу.
4.Методи та прийоми роботи, що сприяють полегшенню адаптації дітей. Доповідач: Дячук Ю.Л., практичний психолог.
5.Висновки та рекомендації. Доповідач: Овечкіна І.В., вихователь-методист.

(фото)

Кiлькiсть переглядiв: 361

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.